Minden olyan cégnek, intézmények ajánljuk ezt a rendszert, ahol nagy mennyiségű dokumentum keletkezik vagy a dokumentumok papíralapú kezelése valamilyen okból problémát okoz.
Egy ügyféllel kapcsolatban lehetnek szerződések, kiadott és elfogadott árajánlatok, számlák, reklamációk, fontos email-ok. Ezek a dokumentumok a legkülönbözőbb formátumban keletkezhetnek. Lehetnek nyomtatott dokumentumok, vagy elektronikusak. Az elektronikus dokumentumok lehetnek email, pdf, word, excel stb. formátumúak. A DOOKU Elektronikus Dokumentumkezelő és Iktató Rendszer biztosítja, hogy a különböző formátumú és típusú dokumentumok, egységes felületen gyorsan és kényelmesen legyenek elérhetőek. A rendszer főbb jellemzői: Rugalmasság
Tetszőleges számú dokumentum típus hozható létre, dokumentum típusonként eltérő rögzítendő adatokkal. Több céges működés esetén cégenként azonos vagy eltérő paraméterezés is lehetséges. Az adatmezők kitöltése kötelezővé tehető, különféle adat ellenőrzések állíthatók be. Minimum és maximum értékek, formátum és létezés ellenőrzés stb. (pl. csak olyan partner adható meg, aki szerepel a partnertörzsben) . Beépített vagy egyedi választó ablak segít a megfelelő adatok megadásában. Mindezt program fejlesztés nélkül, a felhasználói felületen keresztül! A program könnyen összekapcsolható más vállalatirányítási rendszerekkel. A létező partnertörzs, cikktörzs stb. használható a rendszerben, egyedi fejlesztés nélkül. A beépített választó program alkalmas arra, hogy a paraméterként megadott tábla és mezőnevek segítségével a máshol már rögzített adatokat használjuk. Természetesen ebben az esetben a külső rendszer adatbázisa a dokumentumkezelő rendszerben nem módosítható. Ha technikailag megoldható, a külső rendszer megfelelő karbantartó programja meghívható.
Adatbiztonság
Nem fordul többet elő, hogy az elveszett dokumentumok keresésével megy el a munkatársak ideje. Az egyes kollégáknak nem kell az irattárból "előásni" a szükséges papírokat. Amennyiben mégis szükség van a papír verzióra, az könnyen előkereshető az egyedi azonosító alapján
Minden elektronikusan rendelkezésre álló dokumentum tárolható
A dokumentumok másodpercek alatt elérhetőek
Személyre szabott lekérdezések létrehozása
Iktató rendszerként is használható
Beépülő ikonok
Minőségügyi dokumentumok kezelése
A dokumentumok különböző verziói tárolhatók a rendszerben. Minden állapot visszakereshető és lekérdezhető. Többször módosított dokumentumok esetén valamennyi verzió elérhető. A dokumentumok törölhetők, de a törlés nem fizikai, csupán logikai törlést jelent. A törölt dokumentumok is lekérdezhetők, és szükség esetén visszaállíthatók. A tárolt dokumentumokról vízjellel ellátott hiteles másolat készíthető.
Rendszer bevezetési támogatás
Egyedi fejlesztések
Amennyiben rendszerünk felkeltette az Ön érdeklődését kérjük keresse munkatársunkat. Kapcsolat |